Blogproblémák – szegény userek

Már egy ideje vergődöm a blog témán, hol blogoljak, mit blogoljak, de azt éreztem, hogy a szakadás semmi esetre sem jó. Rá kellett jönnöm, hogy teljesen értelmetlen egy hétköznapi és egy magasabb röptű blogot is hajtanom, főleg, hogy rezesbandát hívhatnék örömömben, ha végre oda jutok, hogy írjak is valamit. A másik dilemmám a sablonozás volt: sajnos akárhány helyen jártam, és próbálkoztam, sehol se jártam sikerrel. A minap WordPress motorral próbálkoztam, mert egy nagyon szimpatikus Harry Potter sablont sikerült szereznem, de mivel a fizetős tárhely nem játszik (az atw.hu meg ilyen címektől futkos a hideg a hátamon) és nem egy anyázás szaladt ki a számon a művelet közben, úgy döntöttem, összevonom a volt blogom ezzel ~ éppen arra várok, hogy a freeblogról áttegyék a blogom a blog.hu-ra, ahonnan át tudom ide hozni. Nos igen, nyilván ezért szaladtam el a freeblogtól. A fejlesztése ócska, sablonozhatatlan (vagy legalábbis elég tré) az pedig kész röhej, hogy nem lehet csak úgy költöztetni akárhova. Szóval, ha megérkezik a csomagom, a régi bejegyzéseim is átkerülnek ide. Kompromisszumos megoldásként pedig beletörődtem, hogy legalább a fejléc olyan, amilyent szeretnék.

Kategória: Random | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás