Furcsa

Néha elgondolkozom rajta, hogy miért? Miért van az, hogy néha tele vagyok élettel és pörögnék, de senki se akar pörögni velem. Aztán pedig nem akarok pörögni, hanem egyszerűen pörgök mint a búgócsiga, mert pörögni kell, és megfeszített tempóban élek, és hirtelen egyszerre mindenki velem akar pörögni. Olyannyira egyszerre, hogy mindenki ma hívott fel/írt rám, és mind engem akart. Engem. Ma. Most. Hetek-hónapok lazán elmentek, hogy senki rám se bagózott pedig én telepatikusan marhára magamra akartam vonzani a figyelmet (bárki figyelmét) de senkinél se sikerült. Most ilyesmi eszembe se jut, mert tele vagyok dologgal, erre eszébe jutok mindenkinek. És egyszerre. Furcsa.

Ma. Fotózás. Nem vagyok fotómodell, csak a fényekkel játszottunk,nekem kéne ugyanis tudni fotózni. Csakhogy nem kerültem hozzá egy jottányival sem közelebb. 🙂 (Katt a képre a nagyobb méretért.)

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás