Őszintén

Őszintén halálosan kezdem unni, hogy megbízhatatlan emberekkel vagyok körülvéve, akik állandóan segget csinálnak abból a gyönyörű,édes, drága szájukból. Egyáltalán az ilyen minek keres meg? Én nem tudom ez hogy működik,de nálam olyan magától értetődő módon, hogyha megkeresek valakit, mert szeretnék vele találkozni, akkor szoktam is (jééé) maximum nagyon ritkán nem, amikor valami vis maior oknál fogna nem tudok eleget tenni ennek. De ugye, a normális emberek ilyenkor is szólnak- mert a másik nem egy élettelen báb, aki nem számít. Ennek dacára csupa nem normálissal vagyok körülvéve, akik számára ez nem magától értetődő, s nincs is ezzel baj, de ne engem terheljenek a jövőben az idétlen fantazmagóriáikkal, mert nem érdekel. Se időm, se kedvem nincs az ilyen idióta játékokhoz, elvégre felnőtt emberek lennénk. Pont.

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás